Friday 8 June 2012

✿ ♥~ Jika Aku Jatuh Cinta Ya ALLAH ~✿ ♥

✿ ♥~Ya ALLAH.. Jika aku jatuh cinta.. Cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya pada-Mu agar bertambah kekuatanku untuk menyintai-Mu..✿ ♥
... ...
✿ ♥~Ya Muhaimin.. Jika aku jatuh hati.. Izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya juga tertaut pada-Mu agar tidak terjatuh aku di dalam jurang cinta nafsu..✿ ♥

✿ ♥~Ya Rabbana.. Jika aku jatuh hati.. Jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hati-Mu..✿ ♥

✿ ♥~Ya Rabbul Izzati.. Jika aku rindu.. Rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalan-Mu..✿ ♥

✿ ♥~Ya ALLAH.. Jika aku menikmati cinta kekasih-Mu.. Janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhir-Mu..✿ ♥

✿ ♥~Ya ALLAH.. Jika aku jatuh hati pada kekasih-Mu.. Jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepada-Mu.✿ ♥.

✿ ♥~Ya ALLAH.. Jika Engkau halalkan aku merindui kekasih-Mu.. Jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepada-Mu..✿ ♥

_____/)___/)______./¯"""/')
¯¯¯¯¯¯¯¯¯\)¯¯\)¯¯¯'\_„„„„\) ...buatmu kekasih ku yg halal ..

No comments:

Post a Comment