Friday 18 March 2016

Dedikasi Cinta Ulang Tahun Buat Insan Istimewa




Bismillahirrahmanirrahim….


Al-Hamdulillah…ucapan syukur yang tak pernah putus di ucap oleh seorang Muslim mengingat dia pada ALLAH Yang Maha Kuasa.


Entry kali ini, ingin saya bercerita tentang seseorang yang sangat istimewa dalam jiwa saya dan isteri saya, yang membawa kami mengenal cinta ALLAH, yang membawa kami menjadi insan berguna saat ini dan membawa kami menjadi sepasang suami isteri yang diredhai oleh Allah Azza Wa Jalla. Siapakah  apa mereka? Kekasih? Dah tentu ibu & ayah kami. 



Tanggal 9 March 1995 tarikh keramat buat kedua-dua insan yang bernama Tuan Haji Abdul Rahim Bin Nahur Ghani dan Puan Hajah Isah Binti Bappu. Mereka sah bergelar suami isteri. Tarikh 09 MArch 2016 adalah hari ulang tahun perkahwinan mereka yang  ke-21 bagi kedua-dua insan yang istimewa ini dan pertama kali mereka pertama kali mereka menyambut ulang tahun perkahwiman mereka buat pertama kali dengan ahli keluarga bahru mereka iaitu menantu mereka iaitu saya... syukur alhamdulillah mereka diberi kesempatan untuk terus hidup bersama hari ini dan untuk selama lamanya.. insyAllah ..




Selamat ulang tahun perkahwinan yang ke-21 buat kalian berdua. Kami doakan moga kalian berbahagia hingga ke syurgaNya. Moga rahmat dan kasih sayang ALLAH sentiasa bersama-sama kalian. Kami mendoakan yang terbaik untuk kalian tersayang. 

2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete